Kære naboer
Som de tidligere år og som aftalt på årets generalforsamling, indkaldes I hermed til
arbejdsdag d. 8. september 2019, kl. 10.00
Vi mødes i gården, og vi regner med, at vi arbejder frem til kl. ca. 13:30, hvor der vil være lidt fælles frokost som afslutning.
Vi har samlet følgende projekter og opgaver, som vi i fællesskab vil kaste os over:
Hvis du er opmærksom på andre småprojekter, som vi med fordel kan sætte på to-do-listen, så kontakt gerne til bestyrelsen.
Jeg kan ikke deltage den 8. september…
Skulle du være forhindret i at deltage, bedes du kontakte bestyrelsen, så finder vi en opgave eller to, du kan udføre på et andet tidspunkt.
OBS: Hvis du bliver forhindret i at deltage, og ikke giver lyd fra dig inden, vil det koste dig 500 kr. Husk derfor at sæt kryds i kalenderen, eller kontakt bestyrelsen, hvis du ikke har mulighed for at deltage.
Arbejdsdag 2018
Generalforsamling den 16. april 2018
Husk at der er generalforsamling mandag den 16. april 2018, kl. 18.
Generalforsamlingen afholdes på adressen Rørholmsgade 7B, kælderen, 1352 Kbh K.
Der vil efter generalforsamlingen blive serveret smørrebrød og diverse drikkevarer, og bestyrelsen håber at flest muligt vil deltage, og det er muligt at deltage flere personer fra hver andel i generalforsamling og spisning.
Mvh
Bestyrelsen
Ny linoleum i opgangene – 11. februar 2018
Vi har indgået aftale med BT Gulve om udskiftning af den meget slidte linoleumsbelægning i begge foreningens trappeopgange, som det blev anbefalet i den tilstandsrapport, som vi fik udarbejdet sidste år.
Arbejdet forventes at gå i gang i uge 7, og der vil nogle dage og perioder være begrænset eller ingen adgang til trapperne i forgangen. I bedes i disse perioder anvende bagtrapperne.
Gulvfirmaet vil ved opslag i opgangene orientere om, hvornår trapperne ikke må benyttes.
Arbejdet forventes samlet at tage ca. 13 dage.
Mvh
Bestyrelsen
Tagrenden i hjørnet mod gården er ordnet
15. januar 2018
Tagrenden skulle gerne være blevet ordnet i fredags. Den var ikke utæt, men fyldt med affald fra tidligere tagreparationer. Såfremt der fortsat viser sig problemer med regnvand ned ad facade og vinduer, må de berørte gerne give lyd.
/Bestyrelsen
Internetproblemer – nu løst
9. januar 2018
Efter monteringen af en ny router på loftet, skulle foreningens internet nu gerne være oppe at køre igen.
Mvh
Bestyrelsen
Statusopdatering – altanprojekt
Bestyrelsen har udarbejdet en statusopdatering vedrørende andelsforeningens altanprojekt. Statusopdateringen og bilagene kan findes her under nyheder nedenfor.
/Bestyrelsen
Tagrendereparation
Bestyrelsen har indhentet yderligere tilbud på reparation af tagrenden inden i hjørnet mod gården, som har givet problemer med vand ned ad facaden på lejlighederne beliggende ØFG 13, tv.
Dette har voldt problemer, da det har været overordentligt dyrt, at få dette repareret (40-50.000 kr.) pga. stilladsopsætning. Det er dog nu lykkedes at finde et firma, som mener at kunne gøre det med lift fra gaden til en mere rimelig pris (ca. 13.000 kr.).
Dette arbejde vil forhåbentligt blive igangsat i januar 2018.
Hjemmeside og hosting håndteret af Boligforeningsweb (Anyhoa.com internationally)